Reparaties

NL
 

Reparaties

Is er iets kapot? Check de onderhoudswijzer om erachter te komen wie verantwoordelijk is voor de reparatie.

Is Lefier verantwoordelijk? Meld dit via onderstaand online formulier of meld dit telefonisch. Ben je zelf verantwoordelijk, ook dan kan Lefier de reparatie uitvoeren en worden de kosten hiervan aan jou doorberekend.

Doe je een online een reparatieverzoek en huur je een onzelfstandige kamer met een KMR toevoeging? Dan is het belangrijk dat de toevoeging op een juiste manier is invoerd. 

Bij toevoeging moet dan bijvoorbeeld ‘kmr 1’ ingevuld worden. Dus echt 3 letters, dan een spatie en dan het nummer. 

 

Heb je een CV-storing, een rioolverstopping of heb je glasschade? Bel dan voor een snelle afhandeling van je reparatieverzoek rechtstreeks met onderstaande bedrijven. 

Reparaties buiten kantoortijden 

Onze storingsdienst is voor reparaties die niet tot de volgende (werk)dag kunnen wachten ook buiten kantoortijden. Deze is te bereiken via 088 20 33 000.

Spoedeisend is bijvoorbeeld:

  • Ernstige lekkage waarbij wateroverlast wordt veroorzaakt
  • Uitvallen van centrale verwarming
  • Gebroken ruit(en) in de woning waardoor een gevaarlijke situatie ontstaat
  • Inbraak en calamiteiten

Let op! Onze storingsdienst kan bij het oplossen van een buitensluiting kosten (en eventueel een nacht- of weekendtoeslag) in rekening brengen.